Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

1. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

U Mamishop.rs trenutno nije moguće platiti karticom. Ova usluga će uskoro biti dostupna.

2. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?

Za sve narudžbine cena poštarine iznosi fiksno 190 din. Cena poštarine je uključena u ukupnu cenu koja se prikazuje u poslednjem koraku online naručivanja.

3. PRILIKOM PORUČIVANJA PROIZVODA, ZABORAVIO/LA SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA. DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Kontaktirajte nas putem email-a na prodaja@mamishop.rs

5. IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?

Ovaj način plaćanja trenutno nije omogućen.

6. GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu.
Ukoliko primite paket i želite da ga vratite, isti možete vratiti u roku od 14 dana i to na sledeći način.

7. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde.

8. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

9. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Moguće je. Za više detalja, kontaktirajte nas putem email-a prodaja@mamishop.rs

10. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

11. ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

12. ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

13. UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog”. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

14. GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU i REKLAMACIJAMA?

Sve informacije se nalaze na ovo strani:
https://mamishop.rs/reklamacija-robe/, putem email-a prodaja@mamishop.rs ili putem chat box-a na sajtu.